Eckernförde

August 31, 2022 in Germany ⋅ ⛅ 19 °C

Middagsmad på lystbådehavnen.
    Kongemad fra en lokal købmand. Det var svært at vælge fra deres "kilometer" lange køledisk med friske slagtervarer. Det blev til 2 af dem og 2 af dem osv. 😋. Vi nød at spise ude på havnen med lydene fra en by fuld af liv og bådenes skvulpen i vandet. Der gik ikke mange sekunder før Søren blev bedste venner med duerne. 🥰. Nu er vi tanket op og klar til en gåtur i byen.
    Jeg har tilføjet 4 billeder fra den skønne tur langs den "nye" havnepromenade. Det er lykkedes dem at tilføje en ny smuk bydel som falde ind med dem fantastisk gamle bydel. Virkelig smuk bydel, som byder på alt fra gammelt til nyt, havn med lystbåde og store træskib, en lækker sandstrand, til den her lækre atmosfære som brostensbelagte gader med små skæve huse giver. Hvor de opstrammende roser dufter skønt, lige i den rette højde når vi passerer dem.
    Ups... Easypark driller Søren, så vi må tilbage til bilen. Pyt! Nu går turen videre. Det var alligevel svært ikke at liiige skulle ned ad næste gade også... Neeej se også den gade. Stooop. Vi kunne ha gået rundt der endnu.