Campingplatz Fördeblick

August 31, 2022 in Germany ⋅ ☀️ 19 °C

Vi ankom til den her campingplads ved 17-tiden i går. Faktisk kørte vi efter en anden men der var alt optaget. 😳 Det grå guld holder ferie nu! Hmmmm... Vi er så også det grå guld! 🤔. Vi gik en tur ned gennem fastligger vognene i aftes. Hold nu op! Begrebet fastligger er noget anderledes end DK. Her er der bygget tage over vognen og teltet er nærmest et fast hus. De små grunde er lukket hermetisk med læhegn, ligner nærmest små fæstninger. (må lige tage et billede og lægge op senere).
    Vi havde tænkt at vi skulle i bølgen blå da vi kom, men vinden og bølgerne fra den ret så trafikerede Kielerkanal var faktisk temmelig kold. Men smukt at se ud over de store og små skibe - tankskibe, militærfartøjer og færger.
    I går aftes var der den smukkeste solnedgang og mange var samlet for at nyde den.
    Dagens betragtning: uanset om du er ung eller gammel, høj eller lav, tyk eller tynd så er alle lige forpinte når man står foran en låst dør til toilettet, med truslen om at morgenurinen skal springe ens blære!