Satellite
Show on map
  • Day 9

    Lake Como

    July 19, 2022 in Italy ⋅ ☀️ 33 °C

    Vandaag ga ik naar Lake Como!
    Lake Como is de minder bekende variant van het Garda meer, maar moet zeker niet minder mooi zijn.

    De reis van Verona naar Como is 3 uurtjes.
    Deze reis begin ik pas om 11:30, omdat ik de rest van de ochtend met kamergenootjes koffie heb zitten drinken in Verona.

    Om 14:30 kom ik aan in mijn hostel en besluit ik eindelijk eens een wasje te draaien
    Momenteel ben ik dagelijks kleding in de wasbak aan het wassen, omdat ik een daadwerkelijke was al een poos heb uitgesteld.

    Om 17:00 ben ik klaar met het draaien van de was en kan ik eindelijk daadwerkelijk wat gaan doen.
    Ik ben het dorp Como in gegaan. Como is een typisch Italiaans dorp, met de bekende architectuur welke je in Italië verwacht.

    Het is momenteel wellicht niet zo warm als in Nederland, maar 34 graden voelt toch echt als een sauna.
    Hierom besluit ik een ijsje te halen. Hier betaal ik €2,50 voor. Een prijs waar je in Nederland alleen maar van kan dromen.

    Om 19:30 besluit ik zelf te gaan koken. En wederom is dit pasta.

    Ik merk dat de mensen in het hostel mij dit keer niet zo aanspreken. Hierom besluit ik de rest van de avond met een wijntje op het balkon een boek te gaan lezen
    (Een keer een dag alleen is natuurlijk ook niet erg!)
    Read more