Satellite
Show on map
  • Day 31

    Edinburgh

    August 10, 2022 in Scotland ⋅ ⛅ 26 °C

    Goedemorgen!

    Vandaag staat de reis naar Edinburgh op de planning.
    Een reis waar ik ongeveer 4 uur over zal doen.

    Edinburgh is een plaats waar ik het meest aantal dagen van mijn vakantie zal verblijven.
    Ik ben dan ook erg enthousiast voor deze stop.

    Uit het station kom ik direct op een lange trap aan richting mijn hostel. Na 4 uur stilzitten kan wat lichaamsbeweging geen kwaad!

    Onderweg naar mijn hostel wordt ik overrompeld door mensen welke flyers uitdelen. Daarnaast is het erg druk in de stad.
    Wat blijkt, ik Edinburgh vindt zich jaarlijks een van de grooste festivals plaats. Wist ik veel?!

    Aangekomen in mijn hostel leg ik mijn tas op de kamer en ga ik de stad in.

    Vanmiddag loop ik voornamelijk puur doelloos door de stad. Mijn ogen uitkijkend. Edinburgh is een prachtige stad.
    Tussendoor stop ik nog een stuk of twintig keer om te gluren wat een straatartiest nu weer aan het opvoeren is.

    Vanavond haal ik fish and chips af. (Ik mis groente!!)
    Deze zijn helaas niet te eten en na vier happen gegeten te hebben geef ik het eten weg aan een dakloze. Hier wilde meneer vreemd genoeg voor betalen haha

    Iets wat mij opvalt is dat er in de UK overal veel dakloze zijn.

    Na gegeten te hebben ga ik naar een begraafplaats. Deze zit direct naast mijn hostel.
    Iets vreemds, mensen gebruiken deze begraafplaats als park.
    Bizar als je het mij vraagt.

    Om 20:00 ga ik terug naar het hostel om mij vervolgens klaar te maken voor de nacht
    Read more