Dag 29: De laatste dag….

March 21, 2023 in New Zealand ⋅ ☁️ 15 °C

"s Morgens ziet onze B&B er een stuk beter uit, we mogen gebruik maken van hun living, terras, … en hebben een grote badkamer voor onszelf. Onze host Laura is de vriendelijkheid zelve en ze brengen ons vanavond ook nog eens naar de luchthaven! Dat scheelt een hoop gedoe met sleuren, openbaar vervoer en shuttlebus. De auto moet deze middag nl terug afgeleverd worden.
    Maar eerst een bezoek aan Auckland zelf.
    Kevin neemt ons mee voor een kleine laatste wandeling naar de top van een bergje, Mount Eden met mooie uitzichten over Auckland.
    Nadien de stad in, heel veel valt er eigenlijk niet te zien. We doen voor de vorm onze eerste en enigste kerk aan maar die kan ook niet echt bekoren. Kortom: een city trip naar Auckland is niet de moeite. De middag regent het wel flink door, een teken om ons voor te bereiden op thuis?!
    Afscheid van Kevin valt natuurlijk wel zwaar, maar normaal gezien komt hij over een paar maanden naar België. Wait and see, hebben we nog al gehoord.
    In de avond dus naar de luchthaven en dan beginnen we aan onze lange terugreis. Einde van een geweldige reis door een prachtig land met fijne mensen!