Satelital
Mostrar en el mapa
  • Día 23

Geregeld door Anfitriones para la paz

8 de febrero, Colombia ⋅ 🌙 23 °C

Anfitriones para la paz betekent Gastheren/vrouwen voor vrede. Dit is een trainingsprogramma in koken, toerisme en gastvrijheid waarbij jongeren uit armere milieus worden getraind om de kenmerken van hun gebied, identiteit en lokale kennis te benadrukken. Inmiddels zijn er al meer dan 40 Anfitriones met allemaal hun eigen specialiteiten. Op hun Facebook pagina is hier meer over te vinden.
    Facebook pagina van Anfitriones para la Paz is: https://www.facebook.com/AnfitrionesparalaPaz/

De reis bij Santa Marta is samengesteld en uitgevoerd door:
    - Johnny Serrano en Yoselin
    - Andrés Burgos
    - Juan Nieves
    - Andres Camilo Chinchilla
    - Pedro Tamayo
    - John Alexander Mendoza en Melanie Arcón Egresados

En met ondersteuning van Conny Toornstra, en Andrés Bernal van www.conexionla.org. Conexión is een Latijns-Amerikaanse NGO met lokale kantoren in Bolivia, Colombia en Guatemala. Met hun programma's verminderen ze de ongelijkheden in de regio en creëren ze betere levenskansen voor kwetsbare mensen en gemeenschappen. Ze werken samen met jongeren, vrouwen, inheemse bevolkingsgroepen, mensen van Afrikaanse afkomst en kwetsbare gemeenschappen. Conexión helpt ons om in contact te komen met lokale initiatieven tijdens onze reis in Colombia zoals Anfitriones para la paz.

Geweldig te ervaren hoe iedereen zich heeft ingezet om ons unieke ervaringen te laten beleven.