AMRITSAR-BIKANER

July 4, 2017 in India ⋅ ⛅ 34 °C

A les 6 sona el despertador i a les 7 i poc sortim amb la furgoneta direcció Bikaner. Passem dels camps fèrtils del Punjab fins a la regió àrida del desert del Thar. Ens passem el viatge dormint, dinem a un restaurant en mig del no-res per molt bon preu i bona qualitat. Sortint, ens demanen fotos amb el cambrer. Continuem viatjant i dormint i cap a les 6 arribem a l'hotel Palau (The Laxmi Niwas Palace). Ens reben amb tovalloletes i una mena de tè fred, ens ensenyen el palau i les diverses habitacions i després ens refresquem a la piscina. Al Palau hi podem trobar la sala de menjar, la sala de billar, i una habitació d'un marahar que ara és una suite. Tots aquests racons decorats amb pells d'animals dissecats caçats per ells. Al pati hi ha un grup de músics hindús tocant i una noia ballant que acaba convidant la mar i la mami a ballar. També sopem a l'hotel un menú de platets petits i sortim rodolant cap al jardí per contemplar l'hotel tot il·luminat mentre l'aire calent ens acaricia el cos. Els pares van a descansar perquè ha estat un dia "intens".Read more