UDAIPUR

July 10, 2017 in India ⋅ ⛅ 30 °C

El joan i la Mar s'aixequen a les 7 del matí per anar al gimnàs. L'Oriol, la mami i el papi s'aixequen una hora més tard. L'oriol aprofita el primer quart d'hora per anar a fer un intens d'exercici. A les 8.30 es troben esmorzant. Un esmorzar ben complet, sobretot amb menjars occidentals.Tot està molt bo però mengem molt ràpid ja que hem quedat a les nou amb el Kamal.
    Ell ens porta a comprar billets per visitar el city palace i fer un petit boad ride.
    El boad ride és una timada ja que és una barca per a turistes a 5km que et donen un tomet per el llac. A més com que és oficial, és molt més car que qualsevol altre embarcació de la competència.
    Aquell petit vaixell ens deixa al Jagmandir Palace, un palau ben cuidat amb uns bonics jardins amb la única gràcia que estava a mig del llac.
    Després d'un quart d'hora, quan ja tenim el palauet vist tornem amb la mateixa barca que hem anat. La barca ens deixa al moll del City Palace, un palau enorme que era el palau que van fer els Maharaja quan van canviar la capital de la regió de Chitorgarh a Udaipur ja que el Majaraha Singh es va casar amb una noia mongola d'una familia molt rica. Van decidir fer un palau més gran que el de Chitorgarh fent del palau de Udaipur. El palau és enorme i com que estem molt cansats, ens saltem molts punts del palau. Aquest palau està ple de vidres tintats.
    Quan acabem de veure el palau, anem a la botiga de roba de la sortida del palau, on trobem una botiga de roba, en la qual el papi es fa fer una camisa personalitzada de color blau amb escuts grocs.
    Anem a dinar en un restaurant bastant hippie que es diu Mewards of Mewar, ens asseiem a terra i demanem poques coses per un preu bastant econòmic. El restaurant és bastant bo i hi estem molt a gust allà.
    Anem a passejar a uns jardins molt bonics en els quals veiem indis disfrutant de la tarda. Després anem a l'hotel i ens estem a la piscina fins a les 7.
    Aleshores, anem al restaurant del costat de l'hotel on mengem uns nans increïbles.