PUSHKAR-JAIPUR

July 13, 2017 in India

Ens aixequem d'hora i enfilem camí cap a Jaipur. Arribem cap a les 11:30h del matí i el Kamal ens proposa anar a muntar un elefant a prop de la ciutat. Arribem a un descampat amb 3 elefants femenins i diversos noies esperant-nos. Ens introdueixen en el món dels elefants asiàtics i tot i la pasta que val, l'Oriol i la Mar s'animen a fer una volta. El Joan, la mami i el papi s'ho miren i en fan moltes fotografies. Finalment, alimentem la Sofia amb tota una bandeja de plàtans. A la furgoneta de camí a l'hotel, dinem patates, pa, plàtans i galetes.

Anem cap a l'hotel Shapurah House on ens reben amb tovalloletes fredes, un collaret de flors taronges i ens marquen amb el punt vermell al front. Ens refresquem a la piscina i després agafem un tuc tuc des de l'hotel que ens porta a fer un tomb pel centre. Primer visitem el bazaar i passegem pel carrer sols mentre ens segueix el conductor i després visitem una botiga de joies i una de tèxtils. En les dues no ens acaba de convèncer res degut als alts preus però el Joan s'anima a fer-se una camisa a mida amb una tela blava i groga. Mentre estem a la botiga ens truca el Kamal perquè s'ha confós d'hora i hem d'anar corrents a l'hotel amb el tuc tuc per fer el curs de cuina. Durant aquest camí ens para dos cops la policia perquè no podem anar 5 en un sol vehicle i el José ha de pagar 100 rupies. El xou és increïble i la manera com s'ho fan per guanyar-se la vida ens fa riure molt. Aquest passeig de dues hores ha estat el contacte més proper que hem tingut amb els locals.

El curs de cuina el fem a casa d'uns indis i ens trobem la família que viu a València amb dues filles un altre cop. Preparem unes llenties, una verdura i formatge amb espinacs. Per acompanyar també fem arròs i dos tipus de Chapatti. Ens decepciona una mica ja que som molta gent en una cuina molt petita, i les receptes ja estan mig preparades i tampoc podem ajudar massa. Tot i això, estem ben atents les dues hores que estem dins la cuina suant gota a gota. Sopem els nens i els pares en taules diferents i ens ho passem molt bé.. O no! El menjar està molt bo però tot té el mateix gust... Sobretot les llenties que cauen sobre la roba del papi!

Quan arribem a l'hotel ens reben amb un espectacle de titelles on representen diversos cantants famosos i acabem comprant un titella pel Guillem. Dia bastant intens però molt divertit.