TORNADA

July 19, 2017 in India ⋅ ⛅ 36 °C

Arribem de matinada al mateix hotel del principi del viatge on també dormim només unes hores. L'habitació dels nens fa molta pudor a peus, i els homes de la neteja venen a posar perfum. Quan ens disposem a descansar, no sabem si és pitjor amb aquesta barreja d'olors o amb la de peus. Quan ens aixequem a mitja nit per marxar a l'aeroport, el papi es troba molt malament de la panxa. Els de l'hotel ens preparen un esmorzar pícnic i ens retrobem amb els nostres guia i conductor. Com que durant el viatge no hem estat massa d'acord amb l'organització, com a recompensa ens donen un detallet a cadascú. Agafem el vol fins a Istanbul on només hem de fer 2h d'escala i ja tornem a Barcelona. De tornada a Cambrils amb cotxe, les carreteres ens semblen ordenades, llises i sobretot molt silencioses. La gent condueix amb intermitents a una velocitat constant i el més estrany de tot és que no se'ns creuen animals.
    Quan arribem al xalet mengem una mica, ens banyem a la piscina i anem a dormir molt d'hora perquè estem molt cansats.

Podem assegurar que serà un viatge que recordarem tota la vida.