• Day 53

Kangoeroe golfplaats ;)

May 2, 2017 in Australia ⋅ 🌧 12 °C

In ons dorp is een golfterrein waar blijkbaar kangoeroes hun tehuis hebben. Daar moeten we natuurlijk een kijkje gaan nemen. En jawel, het is niet te geloven… de eerste ontdekken we bij een golfer die net op de hole een bal slaagt, en een stukje verder ontdekken we een hele groep tussen de vele golfballen. Helemaal geweldig :-) Aangezien vroeg in de namiddag de zon toch nog tevoorschijn komt, gaan we nog even op pad, op ontdekking naar de volgende mooie plekjes en lookouts van de volgende 20 km van de Great Ocean Road. Wel jammer dat het niet warmer is, want de stranden zijn wel heel verlokkend. We rijden naar het strand van Fairhaven en in Aireys Inlet lopen we hoog naar de Split Point Lighthouse uit 1891. Boven aan de vuurtoren hebben we een prachtig uitzicht op de baai met o.a. de split rock. Het wisselvallige weer heeft ook zijn goede kanten… fantastische foto’s door de dreigende luchten, prachtige reflectie en een regenboog aan de horizon.Read more