Satellite
Show on map
  • Day 56

    21-6 Alousi - Devils nose

    June 21, 2018 in Ecuador

    Omdat er toch wel veel te klimmen valt, en Alousi best leuk is, besluiten we tot niet na de treinreis vertrekken, maar gewoon morgenochtend.
    Dus hoeven we ook niet om 8 uur al in de trein te zitten.
    Lopen we om 9 uur door de stad, infocentrum: geen engels, tourist information: no hablo ingles.
    Voor kaartjes voor een treinreis waar je weer uitkomt waar je begon, moet je je paspoort laten zien.(?) Heb ik niet bij me bij het kaartjes kopen, maar we hadden op hun rampzalige website zo vaak geprobeerd om te boeken dat ik op 1 letter na mijn nummer uit mijn hoofd wist.
    De treinreis is leuk, en verrassing: de gids Gabrielle spreekt perfekt Engels. Extra leuk omdat we er niet meer op rekenden. Sibamba bekijken is wat vreemd omdat we van geen meter in het dorp zijn. Wel goed voor de omzet van de "trein restauratie".
    De dansvoorstelling was aandoenlijk.
    's Middags nog een wandeling. Karin slaapt.
    Read more