Satellite
Show on map
  • Day 59

    24-6 Rustdag Chunchi

    June 24, 2018 in Ecuador ⋅ ⛅ 12 °C

    Nadat we nog hebben gezocht naar zwembad en park om eventueel te kamperen, verhuisd naar een ander hotel. Zelfde prijs, verder niet te vergelijken. We besteden de dag aan korte en lange termijn planning en zijn daar tot mijn verbazing hartstikke snel uit. Gaaf zeg, want ik had er gisteren even een hard hoofd in.
    Plan: fietsen naar El Tambo. Daar bezienswaardigen. Daarna bus naar Guayaquil voor spullen en vanuit Guayaquil naar Cuenca, want tussen Tambo en Cuenca zagen we weer erg veel lange duwstukjes.
    Vanuit Cuenca met de bus naar Chiclajo in Peru. Daar hebben we een rondje bedacht langs van alles wat we willen zien. Daarna zien we verder. Voelt fijn.
    's Middags lopen we naar ons nieuwe hotel terug, Karin zegt: "misschien verkopen ze hier wel telefoons". Bij het wegsterven van de s ziet ze een winkeltje: Iphone, hoesje, zonneoplader, en oplaadbaar hoofdlampje wat ze alleen zag liggen omdat ik nog terug ging of ze de verregende telefoon konden repareren. (ja).
    Nou ja zeg, heel Guayaquil en weet ik wat afgezocht, maar hier in de wereldstad Chunchi lukt het! En dat omdat die hostel van gisteren zo but was, anders waren we hier niet 4 keer langs gelopen!
    En ik heb op de markt een tweepersoons aluminium pan gekocht.... Met blauw dekseltje😊.
    Read more