Satellite
Show on map
  • Day 63

    28-6 Cuenca

    June 28, 2018 in Ecuador ⋅ ⛅ 13 °C

    We wachten op bericht van Judith van Mundial City. Die zou Fedex bellen vanochtend. Karin stuurt nog een mail om half tien, geen reactie. We doen boodschappen en pakken de bus naar Cuenca. Dat van die hoogtemeters hadden we goed gezien. De bus komt al zowat niet boven!
    In Cuenca richting camping. Het begint te regenen. Na sapje en broodje bij subway weer zon. Judith nog gebeld, maar die werkt alleen vanavond en dan is de Fedex dicht. Ik baal er van, ik ben zo bang dat Fedex/douane op iets van ons zit te wachten waar wij niets vanaf weten. En nu weten we nog niets.
    Ik vind de camping best leuk, Karin niet helaas geloof ik.
    We wandelen een stuk ri centrum voor een speciaal aanbevolen restaurant wat we uiteraard niet kunnen vinden. Vegetarisch bij de Mexicaan vind ik goed te nakken, maar heel bijzonder is het niet. Av. de Loja morgen bij daglicht! Zag er gaaf uit.
    Read more