Satellite
Show on map
  • Day 68

    3-7 Sigsig

    July 3, 2018 in Ecuador ⋅ ☁️ 12 °C

    We fietsen hardstikke leuk langs de rivier tot we echt noord moeten naar het busstation. Bah, boeh.
    Daar de fietsen in de bus want we willen bij Sigsig nog naar een archeologische site fietsen.
    Sigsig valt "iets" tegen, al gebiedt de eerlijkheid te zeggen dat een miezerregentje niet echt bijdraagt tot de feestvreugde.
    De archeologische site is "enigszins" onduidelijk en ook hier draagt de regen en 28% helling aan twee kanten niet bij tot zin in bezienswaardigen. Omdat we twee uur in de bus gezeten hebben vind ik dat ik er naar toe moet. Karin weigert, en eigenlijk heb ik zo ook geen zin.
    Bij het reclamebord zien we wat we gemist hebben. Karin zegt: maak een foto, net als Brigitte Kaandorp. Dan realiseer ik me pas dat ik gewoon echt geen zin meer had, maar vind dat ik zin moet hebben omdat we zo lang in de bus gezeten hadden.
    Morgen gaan we naar Paute, maar daar gaan we al niet eens meer heen.
    Read more