Satellite
Show on map
  • Day 21

    27-7 Boot

    July 27, 2018 in Peru ⋅ ⛅ 30 °C

    Kan je slapen in een hangmat? Ik wel, Karin slecht. Maar ik slaap deze trip geloof ik nog als je me rechtop tegen een muur zet. Ga ik op mijn vader lijken?
    Ontbijt om half zeven, waterig papje met vage fruitsmaak. Lunch om half 12, rijst met mini stukje kip en melige bakbanaan. Diner om half 6, rijst met mini stukje kip, 6 bonen en een half schepje saus, laat die banaan maar zitten. Voor culinair hoef je dit niet te doen, maar het eten is wel goed.
    Tussendoor vogels kijken mwah), lezen, spelletje, midden in het oerwoud opeens buldozers zien: Petroperu. Soms leggen we aan, soms wordt er aan ons aangelegd. Verbazing over de mannen die laden en lossen: 49 kilo op je hoofd en dan nog in iedere hand 150 eieren. De wal op voor bakje en groente. Aan boord zalige mandarijnen gekocht, terwijl we dezelfde pittenbollen zonder smaak verwacht hadden van eerder. Meteen nog een zak gekocht. Karin leert alle kinderen onder de 8 puzzelen met haar Ipad. 's Avonds rum-cola.
    Read more