Satellite
Show on map
  • Day 25

    31-7 Lagúnas

    July 31, 2018 in Peru ⋅ 🌧 25 °C

    Dankzij het op een zwemvest zitten heb ik nog enige kont over, en dankzij mijn donzen jasje en nog een zwemvest om tegen te leunen, ook nog redelijk wat geslapen tot mijn eigen verbazing.
    We wankelen van de boot af, ik heb op internet een eco hostel gevonden, wil eigenlijk in een lodge. Er zal vast wat te vinden zijn in de buurt van de haven.
    Not. De eco hostel staat niet op maps and me.
    Op maps and me staat een paraiso verde hostel aan de rand van het dorp. Dan die maar, al heeft ie wel twee $$. (gemiddeld duur).
    Hartstikke schoon, leuk hotel met een tuintje. Super aardige eigenaresse, die mijn spaans af en toe nog verstaat ook. Meest briljante WiFi in Peru, behalve toen de stroom uitviel. Wel duur ja, 40 soles (tientje) voor een 2 persoonskamer. Duh. Zo zie je maar hoe je afhankelijk bent van goede voorbereiding.
    We hangen de ochtend en gaan op het heetst van de dag op jungletour-jacht. Niet slim nee. Met hulp van haar van de hostel maken we een keuze. We gaan 3 dagen, dat is de enige manier om de pink dolphin te kunnen zien. Dat is een dolfijn die van kleur kan veranderen door bloedvaten open of dicht te zetten. Wil die heel erg graag zien.
    En we wilden al 2 dagen om in de jungle wakker te kunnen worden.
    Zit ik dit te schrijven, kijk op: Karin ga je bril halen NU. Deed ze ook nog. Zie eerste foto.
    Wát gaaf om hier te zijn. Koelt lekker af: tropische regenbui.
    Read more