Satellite
Show on map
  • Day 30

    Wist je dat....

    August 5, 2018 in Peru ⋅ ⛅ 22 °C

    - Eén van de grootste geneugten in het leven, een warme douche is?
    - Dat ze in Peru alleen koude douches hebben? Zelfs in ons dure hotel?
    - Dat het nog niet went?

    - Dat ze hier in alle badkamers nog een extra hoofdkraan hebben?
    - Dat ik daar een foto van heb?
    - Dat ik die met deze wifi niet kan uploaden?
    - Dat ik nog aangenaam verrast ben over hoe vaak we hier wifi hebben?

    - Dat er hier nog mensen zijn zonder mobiele telefoon?

    - Dat een ander groot genot een koud biertje is als het warm is?
    - Dat Cuscueña echt heel lekker is?

    - Ik een nieuwe wetmatigheid heb gevonden: hoe beter het bed, hoe meer pijn in mijn rug. De bedden in Paraiso Verde zijn prima. 🤕
    Read more