Satellite
Show on map
  • Day 6

    10-9 Miranda hotsprings

    September 10, 2018 in New Zealand

    Weer zo vroeg wakker, eigenlijk wel lekker. Weer om 8 uur klaar voor vertrek, behalve dat immigratie mijn adres in Nieuw Zeeland wil. Hm. Een medereiziger zegt dat hij gewoon een verklaring van het hostel heeft doorgegeven. De mevrouw van de receptie schrijft dat ik daar vannacht heb geresideerd, en we hebben het vrij snel in .pdf en geupload. Ben benieuwd.
    Vervolgens eigenlijk alleen gevogeld vandaag, ongeveer 40 keer op en af gestapt denk ik. Kwam nog Fransman tegen. Is mijn Frans zoek, schiet ik steeds in het Spaans. En ik kán helemaal geen Spaans😕. Miranda shorebird center, vogelhut. Desondanks nog 37 kilometer gereden. Om 2:30 ben ik op de camping, wil in het warme bad omdat het zo koud is. En dus breekt de zon door en zit ik heerlijk met een boekje voor de tent. Daarna alsnog lekker zitten ouwehoeren in het warme water. Daarna is mijn zilveren kettinkje van koper, maar dat komt goed met tandpasta.
    Gedoe met de wi-fi, daarom nu de pinguïns via telefoon, de foto's volgen daarom later.
    Read more