Satellite
Show on map
  • Day 8

    12-9 Coromandel

    September 12, 2018 in New Zealand ⋅ 🌙 13 °C

    Krijg ik toch een mega snappper vanochtend. Zomaar. Jim ging toch nog meer vissen. Mijn plan was de 309 weg, maar voordat ik bij de splitsing kwam, had ik al ettelijke kilometers 8-10 % gehad en toen had ik niet zo'n zin meer. Het is nog erger dan de Eifel; nog minder hoog, en nog steiler. Pffft.
    Dus ik rijd door tot Coromandel, zie er nog tegenop dat ik dan de houten huisjes moet bezienswaardigen. Maar het dorp is maar 1 straat, zo klaar!😉
    Dan nog 3 km naar de camping, want vanaf daar is er een leuke Kauri wandeling.
    Maar eerst wassen, want de zon schijnt. Dan nog een uurtje luieren. Helaas is de WiFi nog slechter dan in Zuid Amerika en lukt footprinten dus niet zo goed.
    Dan de wandeling. Hartstikke mooi. Bij heel veel bomen staan bordjes met namen behalve bij de Kauri. Ik ga er maar vanuit dat die hele grote dikke hem is.
    Ik bak mijn snapper in de keuken. Best gelukt gelukkig. En wat een mooie zonsondergang weer. En wat een mooie maan (dat je de donkere kant ook kunt zien). En net als in Peru kan je hier de Melkweg ook zien als het niet helemaal donker is. Gaaf.
    Read more