Satellite
Show on map
  • Day 17

    20-9 P.S. + besluit

    September 21, 2018 in New Zealand ⋅ ☁️ 11 °C

    Wat ik nog vergat gisteren bij Te Puia: die Kiwi zat voor het glas in de grond te pikken. Relatief super goed kunnen zien (het bleef natuurlijk rood licht). Maar anders zie je zo'n nachtbeest helemaal niet. Ik vond het gaaf. Ik moest aan je denken Edo.
    En ik had bedacht dat ik nog naar de burried village wilde. Dat is 17 km hier vandaan. Ik aan het rekenen: kon precies voor mijn tour vannavond, had ik nog 2 uur speling, ik word om 17.00 hier opgepikt. Ik begon al op mijn horloge te kijken bij voorbaat.
    Dus dat doe ik niet. Tada!
    Ik ga vandaag lekker naar het grote park. Het museum is helaas dicht omdat het niet aardbeving bestendig is. En met iedere dag hier een aardbeving, al is het "maar" 2 op de schaal van Richter, kan ik me daar iets bij voorstellen. En dan vanmiddag met een boek voor de tent, of misschien in zo'n warme kuil aan het meer.
    En dan blijf ik dus nog een nachtje langer 😊. En morgen naar de burried village. Kom ik ook langs het blauwe en groene meer, stond ook op mijn lijstje. Ik kreeg vanochtend ook nog weer een andere tip. Ff over nadenken.
    Waar ben je geweest in die 7 maanden? Uhhhh... Rotorua. 😁
    Ik ruik de zwavel al bijna niet meer. 😄
    Alleen die kippen lukt nog niet.......
    Read more