Satellite
Show on map
  • Day 18

    22-9 Rotorua: Burried Village

    September 22, 2018 in New Zealand ⋅ ☁️ 14 °C

    Alweer zo'n mazzel. Het heeft de hele nacht geregend. Weerbericht: om 8 uur droog. En inderdaad: 7:45, droog. Toen wilde ik echter nog een review schrijven over Mataki. Voordat ik daarmee klaar was: plons. Ik retour tent. 9 uur herkansing. Geen drup meer gehad. Het bleef wel frisjes (understatement) maar ik klaag niet. Over de heenweg heb ik 1 uur 3 kwartier gefietst, met stukken door het bos en een stuk omhoog. Terug 3 kwartier! De redwoods waren aardig. Blue en Green lake heel fijn dat ik daar niet speciaal naar toe gefietst was, want dat zie je eigenlijk alleen uit een vliegtuig. Burried Village was interessant, maar ik kreeg niet helemaal "het gevoel" er bij. Alles bij elkaar toch o.k.
    Omdat ik zo snel terug was, heb ik nog een keer het noordelijke stuk fietspad gedaan om de bordjes te lezen die ik de vorige keer had over geslagen, en omdat het gewoon zo gaaf is. En nu zit ik dit te typen in mijn voortent, uit de wind, mijn voeten op het warme gras en mijn kop in de zon. Ik heb nu maar een cidertje gekocht. Mjum. En mijn eigen handige scheermes.
    Read more