Satellite
Show on map
  • Day 20

    24-9 Rotorua

    September 24, 2018 in New Zealand ⋅ ⛅ 14 °C

    Huh? Het weerbericht van Rotorua was beter dan van Taupo, dus ik dacht: ik ga terug.
    Nee, ik had mijn waka waka vergeten, ondanks 2 terrein checks. Grrr. Toch maar terug ervoor. Ik rjjd om half 8 weg en ben om 11.00 op de camping in Rotorua mét gerepareerde fiets. Ik ging voor een tik, blijkt mijn stuurpen niet goed vast te zitten en hij heeft de rem bijgesteld (dat heeft niet geholpen). Oh ja, en de tik bleek een droog gelopen trapper. Heeft hij gefixt. Héél fijn, want als er iets niet fietst is het wel een trapper die niet draait!
    Nog met mijn voeten in het voetenbad van Kuirau park. Hamburger vanwege de WiFi en nu nog terug naar Waikite. Dat kan dus korter dan gisteren😊.
    Wel nu een stukje meer bergop dan net. En geen Wifi dus daar, daarom nu maar vast.
    Read more