Satellite
Show on map
  • Day 33

    7-10 Waipawa

    October 7, 2018 in New Zealand ⋅ ⛅ 12 °C

    Lief dagje. Vanochtend komt Susan me haar telefoonnummer brengen. Als er nou echt iets heel erg mis gaat kan ik bellen. Wat ontzettend lief.
    Vanuit Clifton een heel stuk terug, was net op weg naar mijn fietspad oost van de rivier, stond ff de kaart te checken, toen wielrenners me het advies gaven om het pad aan de andere kant te nemen, omdat deze kant veel langer was en erg ging heuvelen. Moest ik wel nog verder terug voor de brug. Sta ik weer bij diezelfde kl...hekjes. Toch nog een keer naar mijn waka waka gezocht; niets natuurlijk. Was ik al 27 km onderweg, zat ik pas in Havelock North. Wel mooie fietspaden (over een dijkje) en daarna een rustig geel weggetje. Niets spectaculairs, gewoon lief. En: het zou storthozen: 6 spatten met inpakken en 3 onderweg. 's Middags zon. Kadootje!
    's Avonds kookt een Taiwanese dame, Sheileen chan, of ik mee eet. Leuk, gelukkig kan ik mijn brownies inbrengen. Wel net een beetje te weinig gegeten, dus ik eet zo nog meer brownie... Je schijnt ook erg mooi te kunnen fietsen in Taiwan.
    Read more