Satellite
Show on map
  • Day 16

    3-11 Westport

    November 3, 2018 in New Zealand

    De tent binnenstebuiten ingepakt! Ik bedoel: eerst binnentent en footprint, daarna de buitentent. Gelukt! Uhh, het regende dus "een beetje". Uhh, en dat bleef zo. En wat nou zo raar is: ik heb het 's morgens beter naar mijn zin dan gisteren. Gorge nog steeds mwah: gelukkig want het is te nat voor foto's. Het is wat minder steil en hoog: gelukkig maar want ik heb wel erg veel kleren aan.
    Mijn goede humeur verdwijnt enigszins als mijn sokken, ondanks overschoenen en waterdichte schoenen, nat worden. In Westport geen schoenen maat 36 te koop (mijn zolen zijn bijna door), laat staan waterdicht. Boeh. Ik koop wijn en verdwijn na enig twijfelen in een "unit" op de top 10 camping. Goedkoper was een "cabin" maar dat was ook duur, en dan moet ik er nog uit voor wc en douche. Bij het inchecken lijkt het even droog te worden, maar daarna hoost het de hele middag verder stort. Ik verroer me niet en de verwarming staat aan.
    Read more