Satellite
Show on map
  • Day 47

    4-12 Ashers

    December 4, 2018 in New Zealand ⋅ 🌧 12 °C

    Geen onweer, wel regen gisteravond. Vanochtend ook, dus ik draai me nog even om: half 8! Droog dus ik pak in. Doe nog het museum, leuke opstellingen, info beetje suf. Ik fiets pas om tien voor 11. Weg is druk en saai, dus ik trap extra door. Blijkt 's middags dat ik eigenlijk mijn kruit al verschoten heb. Gelukkig is na Invercargill het verkeer weer iets minder en het weer iets zonniger. Dan ziet alles er toch leuker uit. Dus ik fiets rustig door: onweersbui met gerichte blik op me af. Vind ik eng als ik door weiland fiets, dus opeens kon ik weer heel snel. Mag gelukkig (illegaal) op de camping. Zet in vliegende haast mijn tent op, haal door de hurry mijn halve scheen open: waait het langs. En bedankt Murphy. Heb ik gelukkig wel tijd om door de prachtige tuin (voormalige kolenmijn, nu volgelopen) te lopen.
    Na het eten waait de bui niet langs, maar het is gelukkig vooral regen met wat binnensmonds gerommel. Wordt pas droog nadat ik het opgegeven heb en door de storthoos mijn tanden ga poetsen. Hahaha, die Murphy toch. 😤
    Het onweert hier eigenlijk nooit zei de campingbaas gisteren. Heel uitzonderlijk. Zal wel weer door mijn weer-god komen.
    Read more