Satellite
Show on map
  • Day 51

    8-12 Newhaven

    December 8, 2018 in New Zealand

    Veel watervallen, veel kleine steile klimmetjes, af en toe miezer. De watervallen zijn van dit rijtje duidelijk het leukst. Bij de Matai falls krijg je de horseshoe falls er gratis bij. De bomen tijdens de wandelingetjes zijn weer prachtig, aan 1 groeit kaas?
    Jack's blowhole doe ik niet omdat ik dan eigenlijk al moe ben en het geen echte blowhole schijnt te zijn. Ik ga ri. Newhaven, daar schijn je op het strand zeeleeuwen te kunnen zien. Klopt, moet je wel helemaal naar de andere kant van de baai, maar dan heb je ook wat. Gaaf hoor. De lucht doet dreigend dus ik hurry terug en besluit tot de dure camping vlakbij, vanwege het uitzicht en ook omdat ik anders tegen de aangewakkerde wind terug moet. Rekent ze 10 dollar omdat ik fiets! Met 2 voor de douche ben ik dan net zo duur uit als op die ander. 😊. En weertechnisch niets aan de hand natuurlijk.
    Omdat je in die dorpswinkels meestal geen groente kan kopen, knip ik veel bieslook door mijn pasta en knip wat rucola, er staat niet zo heel veel, al is een tuintje hier best heel bijzonder. En omdat voor 2 personen spagetti blijkbaar toch nog niet genoeg eten was, eet ik nu toostjes met pesto (groene!)
    Ik vind dat dat dan maar als groente moet tellen.
    Read more