Satellite
Show on map
  • Day 1

    10-12 Beaumont

    December 10, 2018 in New Zealand ⋅ ⛅ 18 °C

    Volgens mij heb ik toch best veel mazzel. Vraag ik vanmorgen aan iemand waar ik fatsoenlijk brood kan kopen, vertelt hij mij dat de weg naar Lawrence best veel klimwerk is,en de weg naar Beaumont langs de rivier (had ik zelf kunnen zien). Ik ga naar Beaumont, mis ik 22 km van de gold trail, maar dan hoef ik morgen ook niet te haasten over een gravel weg. En zo'n tunnel kan me gestolen worden. Vind ik misschien geen goud, ik dacht: als ik goud vind word ik rijk. Keek vervolgens om me heen, bedacht dat ik een jaar aan het fietsen ben .... Hoe rijk kan je zijn? Om het over de familie en vrienden die er toch bij zijn, ondanks de afstand maar niet te hebben.
    Stroomop, beetje wind, gaat allemaal prima, en toch bekaf. Gelukkig heeft Beaumont een pub met bier. De camping is wat minder in het zicht van de highway. Gelukkig is het niet zo druk.
    Read more