Satellite
Show on map
  • Day 3

    12-12 Alexandra

    December 12, 2018 in New Zealand ⋅ ⛅ 16 °C

    Ik ben moe. Moe van het fietsen, moe van wéér een interessant informatiebord, moe van weer 2 regenbuien, moe van wéér 2 paar natte sokken (met sandalen aan door het natte gras werkt echt niet, maar ik had gedouched en wilde mijn voeten schoonhouden en dacht niet aan mijn waterdichte sokken), moe van wéér gedoe met Wifi, moe van wéér een supermarkt waar je de weg niet weet met net niet de spullen die je wilt hebben.
    De dag begon met een stukje mooi fietspad, al was dat écht geen oude spoorlijn, tenzij treinen hier haarspeltbochtjes en 23% aan kunnen. Maar meestal was het goed te fietsen.
    En toen de highway. Ik had er al geen zin in, toen moest ik ook nog eindeloos klimmen. Was te fietsen, maar dan heb je wel erg extra lang "plezier" van je highway. Holy shit,wat schiet fietsen dan niet op zeg.
    Kwam aan in de regen bij camping 1, die zag er echt niet uit. Door naar 2, 25 dollar per nacht, en nog betalen voor Wifi. Heb discount bedongen omdat ik langer dan 1 nacht blijf en 1 voucher voor 500 Mb.
    Tussen 2 buien mijn tent opgezet. Ik wilde een lekkere magnetronmaaltijd. De lekkerste die ik zag was van de weightwatchers! Hm. Ik eet wel wat extra chips
    Objectief: Het is nu droog.
    Ik heb mijn schoenen weer aan! Het hielp toen ik die halve teennagel knipte. Ha! Dat gaat natte sokken schelen!
    De kaas was in de aanbieding, mooie rotsen onderweg, eigenlijk best mooi plekje hier, al maken die kuifkwartels wel een rare takkeherrie.
    Conclusie: ik ben moe. Ik blijf denk ik 3 nachten.
    Ga morgen die 10 km. gorgeroute fietsen (en weer terug). Zag er best specta uit van bovenaf. En waarschijnlijk de dag daarna naar Clyde, ook fietsroutes, ook 10 km. en weer terug. Schijnt ook een leuk dorp te zijn. Hopelijk hebben ze daar dan ook Wifi 😕. Verder uitslapen (lukt niet vrees ik) en boekje lezen.
    Read more