Satellite
Show on map
  • Day 7

    16-12 Ranfurly

    December 16, 2018 in New Zealand

    Stemmetje heeft zijn excuses aangeboden. Goed besluit gisteren zeg, ik was pas tegen vieren op de camping. Ben inderdaad 10 keer afgestapt voor een foto van de gorge, wetende dat dat toch eigenlijk nooit lukt, heb op een bankje naar de gorge zitten kijken, heb een wandelingetje gemaakt naar de goudmijn en heb de langstlopende winkel van Nieuw Zeeland bezienswaardigd. Maar dat zijn nou net de dingen die ik leuk vind aan fietsen. Mijn kont is ook bijna stuk. Mijn nek niet, ik heb lucht uit mijn voorband laten lopen, dat hielp.
    Blij dat ik die valk al had gezien, hij zit ook in de gorge, niente, alleen die buizerd weer. Maar er blijken ook maar 3000 broedparen te zijn las ik ergens!
    Read more