Satellite
Show on map
  • Day 14

    23-12 Oamaru

    December 23, 2018 in New Zealand ⋅ ☀️ 14 °C

    Alweer een mindful oefendag!
    Ik word wakker zonder zon op de tent. Blijkt, omdat ik toch achter een bergje sta.
    Het is 6 graden, maar wel droog. Toppie.
    Maar ik ben nog niet op weg of de eerste grijze wolken pakken zich samen. "Ja maar het régent niet, en dit wil ook niet zeggen dat het gaat regenen. Geniet nu van nu. Oh ja.
    De boulders zijn prachtig en ik snap er niets van. Er is een lost world trail, maar vooral de borden zijn kwijt. Ik krijg knetter wind tegen, maar met rustig doortrappen kom je er ook. Oamaru is hartstikke mooi, de pinguïns schijnen vanavond over mijn voeten te lopen, de regen blijft uit en het wordt strakblauw. Uit de wind is het zalig. Er is maar 1 dingetje: ik mis jullie.
    Read more