Satellite
Show on map
  • Day 25

    3-1 Mount Somers

    January 3, 2019 in New Zealand

    Tot kwart voor 8 geslapen, bellen met Edo en Ilse. Ik fiets pas tegen tienen.
    Weg is een stuk minder druk dan gisteren, maar drukker dan ik gehoopt had. En 20 km. kaarsrecht, raar is dat. Ik kan de 36 graden van vandaag beter hebben dan de 29 van gisteren, het is minder vochtig. Ik klim ongeveer 100 meter per 20 km, door de wind mee voelt het nog steeds als naar beneden. Da's nog eens "klimmen". Landschap is weer weiland met bergen (of niet) op de achtergrond. Best mooi. Ik wil eigenlijk naar Mount Hut, maar mijn kont doet al zeer. Dus ik stop vroeg, kan ik vanavond naar de pub. Nu een spelletje. Het lijkt wel vakantie. Doe ik morgenochtend die 36 km en 's middags de wandeling die ik wil doen.
    Goed besluit want de wind wakkert weer aan en de camping dame zegt dat het bij de gorge dan dubbel zo hard giert. Noordwest van me ziet het er niet best uit. Gelukkig moet ik morgen noordoost. Toch blij dat ik nu hier ben.
    Read more