Satellite
Show on map
  • Day 27

    5-1 Christchurch

    January 5, 2019 in New Zealand ⋅ ☀️ 26 °C

    Tijdens het fietsen verzin ik vaak al gevatte zinnen voor mijn footprint. Geef mezelf vervolgens op mijn kop omdat ik niet in het moment ben. En op het moment dat ik mijn footprint ga schrijven, ben ik die zinnen meestal ook weer vergeten.
    Helaas moet ik toch vandaag de gorge uit klimmen. Daarna is alles zeer geleidelijk naar beneden. Als ik na de gorge rechtsaf sla krijg ik wind mee. Ik rijd 40! Mijn fiets lijkt wel een speedpedelec! (Deze zin heb ik onthouden). Zo is Christchurch best dichtbij. Helaas draait de wind na 5 km en krijg ik hem bijna pal tegen. Ik snap niet hoe het kan, maar het was echt zo. Ik word gered door een weggetje wat iets meer zuid loopt en veel hoge heggen heeft, dat scheelt echt. Door het vaag naar beneden kan ik toch 20 blijven rijden meestal. Dat vind ik het leuke (en zwaar irritante) van fietsen. Christchurch is opeens veel verder weg. Ik sla 2 super slecht gerecenseerde campings over. De camping aan zee zie ik niet zitten voor vandaag. Helaas rijd ik op mijn ene kilometer van de camping naar de supermarkt alsnog mijn kont stuk. Zoals Karin zou zeggen: jammerrrr. Maar na 1 Haägen biertje voel ik er niets meer van. Voor dat biertje was ik ook naar de supermarkt.😋
    Read more