Satellite
Show on map
  • Day 25

    17-2 Marokopa

    February 17, 2019 in New Zealand ⋅ ⛅ 22 °C

    Michael vertrekt na zijn ontbijt van 1 appel. Hij kwam gisteravond om 7 uur aanfietsen. Was een beetje ver, Waitomo via de snelweg. Hij ontbijt meestal in een café zegt hij. Huh? Ik ben al blij als ik 1 keer in de 3 dagen iets zie voor koffie. Hij is blij met mijn tips en gaat de Forgotten World Highway doen. Hij twijfelde, maar nu niet meer.
    De dag is prachtig maar zwaar, door het vele klimmen en door het weer. Het is helemaal niet heet, maar 100% vochtig, ik zweet me een ongeluk. Doe mij maar 35 met blauwe lucht dan. Maar weer een soort Forgotten World, ook weer een gorge (onfotografeerbaar door alle bomen). En pas na 47 km gravel ipv na 12. Toch wel fijn, want het wordt eigenlijk ook best een slechte gravel weg. En mijn kont heeft het toch al zo zwaar met al dat zweten. Die laatste heuvel Marokopa in vond ik niet meer zo leuk. Ik kom terecht op een camping waar je een Kiwikaart voor moet hebben. Ik dacht, dat komt wel goed. Dat is ook zo want alle essentialia zijn open, behalve de office en niemand weet hoe je moet betalen. Ik bel het telefoonnummer nog, krijg iemand die zegt dat het alleen online kan. Lekker nuttig nummer dan. Dus nu sta ik gratis.
    Read more