Satellite
Show on map
  • Day 54

    18-3 Russell: zeilen

    March 18, 2019 in New Zealand ⋅ ⛅ 22 °C

    Wát een leuke dag, gewoon een beetje jammer dat het voorbij was.
    Eerst een wandelingetje door het oudste dorp van NZ en naar de oudste kerk.
    Nadat ik Jamie op de ferry heb zien gaan, met een grote zeilboot mee. Kapitein zegt dat hij het erg leuk vindt om me aan boord te hebben. Hij blijkt het te menen, als ik terug kom mag ik bemanning zijn! Van een afstandje dolfijnen gezien, gesnorkeld, wandelingetje op een eiland. Zeester gezien (bijzondere) en op mijn hand gehad: jemig wat een zuigkracht; met haartjes! Heerlijke lunch en muffins en ik mocht heel veel sturen. Beetje gênant richting de anderen. Ik heb 1 keer een poging gewaagd en het roer over gegeven, maar besloot dat het niet mijn probleem was en heb er van genoten een keer het lieverdje van de juf te zijn. A breath of fresh air noemde hij me net in een e-mail. Zijn schoondochter werkt in Auckland voor een fietsprogramma, ik moet maar eens contact opnemen. Ga ik doen.Read more