Satellite
Show on map
  • Day 81

    14-4 Wenderholm Regional Park

    April 14, 2019 in New Zealand ⋅ ☀️ 17 °C

    "Moe" is het woord niet, ik kijk gewoon scheel! Het was vandaag "schiet eens op" weer. Er komt een mega bui aan als ik aan het inpakken ben, dus ik schiet even op,.... en hij waait over.
    Toch maar via internet de camping geboekt. Is heel makkelijk. Na 3 kwartier (!) is het gelukt, met nog weer een extra veilig wachtwoord ergens voor etc.
    Klimmerdeklim via een (te) drukke weg naar Warkworth, alwaar ik een mooie wandeling doe. Wel Dommetje omhoog, Dommetje naar beneden. Dan de snelweg, doe ik speciaal op zondag, dan is het niet zo druk. Huh🤐. Ik klim wel (weer) een heel stuk van meer dan 10%, niet leuk, maar wel leuk dat het me lukt.
    Uitstapje naar het historische Puhoi, mwah, en als ik die verroeste zeisen in het museum zie heb ik zó geen zin meer. Dus door. Gelukkig maar, want met een beetje opschieten staat de tent net vóór het buitje. Ik poedel en kleed me om in de tent en ga vervolgens wandelen. Beland tóch op de route naar het uitzichtpunt (wilde ik niet, dat ligt meestal hoog namelijk) maar omdat ik mijn schoenen al ontsmet heb ga ik door. Geen kauri gezien... Wel mooi, maar beetje vermoeiend. Wel een hagedisje gezien! En een fantail op schoot ongeveer. 5 uur terug bij de tent. Ik ben áf. Gaat iets beter na een wagonlading eten.
    De weg is de gratis weg naar Auckland, de snelweg is tolweg. Drukte valt nog mee, maar je hoort hem wel.
    Read more