Satellite
Show on map
  • 2-6-19 Waardenburg - Buren 61,5 km

    June 2, 2019 in the Netherlands ⋅ ☀️ 27 °C

    Zo vroeg wakker dat ik eerst nog even lees voordat ik naar Riet vertrek. Had niet gehoeven, zij was net zo vroeg wakker. Het is heel fijn om haar weer te zien.
    Om 11.00 vertrek ik ri camping voor mijn fietskleren en vertrek na de lunch ri Buren. Dat is toch iets verder dan ik dacht. Mooie tocht, boven langs de Linge ri Geldermalsen is mooier. Buren is van zichzelf al leuk, blijkt er ook nog kunstroute te zijn. Helemaal tof. Ik vind lang niet alles mooi, maar soms opeens iets wél en niet altijd wat ik verwacht. Grappig hoor. Aparte footprint voor mijn moeder! Net Buren uit moet ik zonnebrand smeren. Nou ja zeg, deed ik in Nieuw Zeeland al amper, verbrand ik bijna in ons kikkerlandje!
    Op de terugweg word ik helemaal bibberig, misschien toch te weinig gedronken met 35 graden. Ik had wel speciaal mijn petje op gedaan. Koekje, chips en water helpt gelukkig.
    's Avonds onweer. Ik blij, kan ik gelijk zien of mijn gisteren gesealde naden het nu houden. Wordt het na 6 dikke druppels al weer droog. Daar kon mijn tent tegen🙄.
    Weet ik nog niks. Het is gelukkig wel een stuk koeler.
    Ze hebben hier ook mooie luchten! 😃
    Read more