Satellite
Show on map
  • Day 6

    26-7 Crowborough

    July 26, 2019 in England ⋅ ⛅ 18 °C

    Iedereen had gezegd dat het vandaag koeler zou zijn. Klopt, maar niemand had gezegd dat het ook de halve dag zou regenen. Ik dacht dat het na zo'n onweer wel weer over zou zijn, maar mooi niet. Het leek niet zo slecht, dus ik breek op, zit de eerste bui van 10 min. uit onder het afdak van de receptie, nog helemaal blij dat ik droog ingepakt heb. Het blijft af en aan regenen. Ik begin met een prachtpad, wat helaas de laatste 50 meter verticaal omhoog gaat, met modder en boomwortels. Ik kom boven, maar dan ben ik eigenlijk al moe. Zit een stortbui uit in een pub die eigenlijk nog niet open is, maar ze wil wel koffie zetten. Met mijn regenpak aan klimmen bevalt niet goed, het gaat ook niet lekker, dus als ik vlak voor alweer een top en de regen een pub zie: lunch. Zit je toch opeens in een gebouw uit 1212!! Toen was het ook al een pleisterplaats. Waanzinnig! En heeel lekker broodje zalm.
    De fietsroute kan ik nog steeds niet vinden helaas en de weg blijft vaak druk. Slaat de Bnogwat rechtsaf, ik moet links, ik blij, gaan alle auto's ook links! Daar kan je dan toch ook niet op plannen.
    Gelukkig wel op tijd op de camping. Die is vol, maar omdat ik fietser ben mag ik toch staan. Die regel hebben ze voor wandelaars, fietser en kanoërs. Top! Ik betaal meteen voor 2 nachten, anders ga ik morgen weer verder, er lijkt hier niet zo veel te doen. Maar volgens mij wil mijn lijf een rustdag.
    35,5 km
    Read more