Satellite
Show on map
  • Day 14

    3-8 Corfe Castle: Corfe Castle

    August 3, 2019 in England ⋅ ⛅ 19 °C

    Op mijn gemakje via het voetpad naar dorp en kasteel. Kost wat, maar dan hebbie wat. Er is ook een "middeleeuws dorp" met demonstraties en een cursus "hoe word ik ridder", gegeven door een gekke vent die zelfs schilmesjes leuk zou kunnen verkopen volgens mij. Ik heb iig in een deuk gelegen. Die maliënkolder krijg je trouwens niet uit door er aan te trekken, dan wordt het smaller. Kan alleen met zwaartekracht.
    Raar idee dat hier al 1000 jaar een kasteel staat. Er schijnen ook grafheuvels te zijn, maar ze zeiden niet waar. Na mijn lunch met maaltijdsalade en wifi loop ik nog door het leuke en oude dorp. Ik heb het ff moeilijk bij een stoomtrein, voor wie maak ik die foto nu? Mijn biertje heeft die trein op het etiket.
    Op weg naar de camping neem ik me voor om nog een stuk te wandelen, dat wordt 2 minuten, dan vind ik het wel best. Boekje, puzzel, spelletje en eekhoorns.
    Ik denk trouwens niet dat ze hier bramen in de winkel hebben straks. Héggen vol. Helaas zijn ze lang zo ver nog niet als bij mij thuis.
    Read more