Satellite
Show on map
  • Day 20

    9-8 Somerford Keynes

    August 9, 2019 in England ⋅ ⛅ 21 °C

    Het heeft de hele nacht geregend (denk ik, ik heb veel geslapen). Om half 6 ook nog, ik draai me nog eens om. 7 uur: droog! Nou ja zeg. Vervolgens via een oude spoorbaan naar Swindon, daar ff de route kwijt maar vervolgens via een andere spoorlijn verder. Ik krijg herten en Haydon Henge Stones kado (zijn pas in dit jaar weer herontdekt!). Af en toe ligt de route erg dicht bij een drukke weg. Ik blijf hem toch volgen. Goed besluit blijkt, als ik op weg naar de camping "rustige weggetjes" rijd. Not. De camping heb ik uitgezocht op zijn naam: go-by-cycle, al was hij wat dichtbij. Maar een rustig dagje kan geen kwaad. Ze blijken vooral fietsen te verhuren, maar een nette camping. Alleen de weg waar ie aan ligt is ook niet rustig helaas. De eerste echte bui valt als de tent net staat. De tweede als ik net mijn wandelingetje begin. Ik wil eigenlijk terug, maar het hek zit op slot. Dus "geheel vrijwillig" (anders moet ik weer door de bramen en de brandnetels) wandel ik een rondje Maarseveense Plassen, al zie je er erg weinig van vanwege alle bramen. Gelukkig zijn er inmiddels een paar rijp. De pub schijnt wifi te hebben, dus ik ga zo een biertje doen. Heb ik ook trek in.Read more