Satellite
Show on map
  • Day 1

    11-6 Utrecht - Nunspeet

    June 11, 2021 in the Netherlands ⋅ ☁️ 23 °C

    Gisteravond heb ik alles al ingepakt, de planten heul veel water gegeven, de tuin water en alle stekjes in een extra voetenbad. Kon ik vanochtend lekker snel weg. Dus vond ik eindelijk het dode beest wat ik al zo lang rook. Koolmees, achter de wasmachine. Dank je wel Mauri, dan kan je er ook zo lekker makkelijk bij. Vervolgens nog even checken of het enige korte broekje waar ik nog in pas ingepakt is. Nee. Dus een half uur zoeken. Blijkt uiteindelijk in een dekbedhoes gewikkeld. Kortom, kwart voor tien rijd ik weg. De snelfietsroute naar Amersfoort blijft me verbazen. Opeens is hij weg, alle borden leiden ook niet naar Amersfoort, en als je dan weer weet waar je bent, dan popt ie opeens weer tevoorschijn.
    Ik snijd een stukje af, dat kost me dus een half uur omdat ik de knooppunten niet terug kan vinden. Wat hebben we hier van geleerd?
    Vervolgens de Veluwe op, prachtig mooi. Op de hei zie ik knalrode grasjes of zo. "Fotografeer ik zo wel". Blijkbaar nogal zeldzaam☹️.
    Na de lunch heb ik het zwaar, ik had nu toch gerust? En zó veel heb ik niet gegeten. Ben ik gewoon aan het klimmen. Oen.
    Qua tijd kan ik makkelijk de camping bij halen, maar mijn benen en vooral mijn achterwerk zien dat niet zitten. Wordt het toch Nunspeet. Wordt de route wel opeens weer heel anders. Maar de laatste kilometers waren zo wel relaxter. 84 km
    Read more