Satellite
Show on map
  • Day 1

    12-7 Kollund

    July 12, 2021 in Denmark ⋅ ⛅ 24 °C

    Sapperdeflap. Ligt dat aan mij of wordt door Duitsland rijden een steeds grotere crime? Vanaf Bremen tot Hamburg bijna continue "wegwerkzaamheden" met bijbehorende files, al zijn er niet vaak mensen aan het werk. Daarna heb ik echt de A7 naar Flensburg niet gezien. Mijn navigatie doet het niet. Niet zo heel gek, zonder kaarten van Duitsland, al had ik gehoopt dat het goed zou gaan op snelwegen. Die kent ie nl. wel. Maar helaas. Dus beland ik eind van de middag in Hamburg. Blij dat ik daar niet woon. Duurt bijna een uur voordat ik er weer uit ben.
    De grens met Duitsland viel heel erg mee, niemand te zien. En dan de grens met Denemarken. Zou ik toch nog een pcr test moeten? Er zit wel echt iemand in een hokje, maar die wappert me meteen door. Ik hoef niet eens die QRcode te laten zien!
    Helaas gaan de campings minder makkelijk. De auto moet binnen op de camping, voor 1000 kronen, dat is 133,33. Dat vind ik toch een beetje veel geld voor parkeren. Dus ik parkeer op een parkeerterrein in Sønderhavn.
    Briefje in de auto dat ik echt weer terug kom.
    Terug naar de camping. 1 nacht kost 170 kronen! Dat wist ik eigenlijk wel. Maakt die 1.000 wel minder duur....
    Zo moe dat ik bijna niet in slaap val. Het is ook stik benauwd, ondanks dat het keihard waait.
    Het springkussen laten ze voor negen leeg lopen, da's handig.
    Read more