Satellite
Show on map
  • Day 3

    14-7 Saed

    July 14, 2021 in Denmark ⋅ ⛅ 27 °C

    Ik heb gisteren zo weinig gegeten, dat ik nu veel te veel brood heb. Dus ontbijt ik nu maar met een broodje ipv havermout. Na een half broodje zit ik al vol. En dan half 9 echt op weg. Heerlijk. Mooie route door bos, graan, mais aardappels. Gaat nergens over maar heerlijk rustig. Ik ben blij.
    Pauze blijkt wat moeizamer, het is inmiddels aardig warm (35 graden), maar de schaduw moet ik delen met te veel vliegen. Om half 2 pas redelijk vliegloos in de schaduw kunnen liggen. Ik doe een extra rondje ri Padborg. Natuurlijk verder dan ik dacht. Het museum over reddingsdingen heb ik geen zin in. Wel een mooi bos inderdaad. Dan ri mini camping 3 km voorbij Saed. Ik word een beetje niet lekker van de warmte en mijn kont doet zeer. Kom ik vóór Saed langs een soort SVR, maar dan echt klein. Helemaal leuk. Er zijn ook 6 jonge kittens. 4 uur staat de tent, 76 km. 's Avonds op de koffie gevraagd door 3 Duitse fietsers, waarvan er 2 wat Nederlands verstaan, één vanwege Nederlandse vader, de ander vanwege Nederlandse vriendin. Gezellig. Na tanden poetsen nog een tijd naar de kittens staan kijken die nu druk aan het spelen zijn.
    Read more