Satellite
Show on map
  • Day 15

    26-7 Noodweer in Sevel!

    July 26, 2021 in Denmark ⋅ 🌧 24 °C

    Na boodschappen nog even gezwommen, meer omdat het kan. En maar rommelen. Verder voor de tent. Om 4 uur eindelijk de eerste spatten, maar in de tent is het niet om uit te houden. Dus ik verhuis naar de keuken/zitkamer. En dan breekt het eindelijk los. En hóé! Hagelstenen (niet zo blij mee) even later i.c.m windvlagen (helemaal niet zo blij mee). En nu ben ik niet bij mijn tent. Ik ga toch maar kijken. Hij staat nog. Meer dan wat scheerlijnen aantrekken kan ik niet voor hem doen. Hij slaat door, zie ik door de ventilatie opening. Neem ik hem niet kwalijk. Hopelijk loopt het van de binnentent af. De buren hebben hun eigen zwembad. Bizar hoe hard het gaat, alsof je onder een massage douche staat, echt! En iedere keer denk ik: het wordt minder, en dan komt de volgende golf, met nóg grotere hagelstenen.
    Het koelt wel lekker af😬
    Na tweeëneenhalf uur wordt het eindelijk écht minder en durf ik de tent in. Veel water óp de binnentent, maar maar 1 druppel erín. Wat een top tent.
    Read more