Australia
Keyser Island Conservation Park

Op naar Noosa🤗

April 9, 2023 in Australia ⋅ 🌙 20 °C

Vanochtend ontbeten🍶 in onze hotelkamer. We mochten na het uitchecken de bagage🎒🧳 weer even achterlaten en zijn nog even naar de Brisbane sign gelopen voor een echt toeristisch kiekje📸. Nog even een lekker bakkie koffie☕️ en vervolgens de spullen ophalen in het hotel. Om 14.00 zou onze bus🚍 naar Noosa vertrekken. Er was daar een park🌴 vlakbij het busstation in de buurt dus nog even lekker relaxen voordat we de bus weer in moesten.
      Om iets na 14.00 vertrokken we in een warme bus🥵 want de motor had uitgestaan. Maar helaas veel koeler🥶 werd het niet, de airco was stuk!😭 Na een tijdje toch de bus🚍aan de kant want de chauffeur vond het toch ook wel warm🥵. Er zou een mechanic komen… maar uiteindelijk kwam er alsnog niemand. Dus na een half uur weer vertrokken, helaas deden de blowers het toen ook niet meer…🥲 Gelukkig waren wij na een uur in Noosa en konden we uit de bus🥳💦. Met een Uber naar ons motel. Vlakbij het motel was een restaurant met heerlijk Thais eten🤤🥗🍜. Zo werd de dag toch weer goed afgesloten.
      Op naar ons volgende avontuur 3 dagen K' gari Island🏝️. 3 dagen van de radar af en ultiem genieten van de omgeving📍.

Keyser Island Conservation Park