Australia
Red Hill Beach

Couts Crossing & dolfijnen 🐬

July 21, 2023 in Australia ⋅ ⛅ 21 °C

Nadat we nog rustig een boekje hebben gelezen in de zon bij Platypus Flat, pakken we onze spullen in en rijden we door. Onze volgende slaapplek is bij een pub in Couts Crossing, we hopen namelijk dat we hier het WK voetbal kunnen kijken.

De eigenaar is erg aardig en zet voor ons de tv op de juiste zender. We kijken de openingswedstrijd Nieuw-Zeeland - Noorwegen en bestellen een biertje en een (enorme) portie wedges. Wel zo aardig om de pub te steunen waar we gratis mogen overnachten, en ook helemaal geen straf om onszelf te treaten 🍻

Als we de pub uitlopen om 20:30 merken we pas hoe koud het is geworden. We sluiten onszelf dan ook snel op in de auto en maken ons klaar voor wat de koudste nacht tot nu toe is 🥶 ( gevoelstemperatuur ~0 graden)

De volgende dag warmen we gelukkig snel op in de zon als de temperatuur stijgt naar rond de 20 graden. ☀️We rijden naar Evans Head waar we een wandeling maken langs de kust. Dit keer spotten we naast kangeroes ook dolfijnen 🐬 De uitzichten vervelen nog niet!

Red Hill Beach