Austria
Völs

Natterer see

August 28 in Austria ⋅ 🌧 16 °C

Nacheme zmorge mit rührei und Würst vo Meran simmer uf insbruck gfahre. Det hemmer eigentli vor gha go z chlettere. D halle isch aber extrem volle gsie und es wär öppe über üsem niveau gsie. Drum hemmer det eifach käffeled und chle zue gluegt. Wells de afe regne hed hemmer eus entschlosse das mer in es shoppingcenter gönd. Mer sind chle dur d läde gstrieled und hend eus no chle öppis süesses gönnt.
    Nach es paar umweg simmer denn uf em campingplatz acho. Uf grund vom rege hemmer de gfunde das mer ned alles uspacked und d sache im trochne innere vom van lönd. De spöter nomittag und abig hemmer de mit film luege verbracht. Zum znacht heds denn en pizza vom campingresti geh.

Ab Richtig Heiwäg

August 8, 2019 in Austria ⋅ ⛅ 20 °C

Gester am Dunnstig händ mir no än Usflug uf Saalbach-Hinterglemm gmacht. Dä Silas isch no einisch go Bike und mir äs chlises Toürli go machä. Saalbach-Hinterglemm isch ganz hübsch mit vielä schönä Hotels und uf dä Bärgä urchigi Alpbeizli. Im Winter sicher no besser.😊
    Hüt händ mir üs dänn uf gmacht Richtig Heiwäg, über dä ThurnPass (1200 m.ü.M) nach Kitzbühl nach Innsbruck. Wiä gseit, erst Richtig Heiwäg... mit händ no än Stop bim Natternsee i gleit, wills eifach no zu schöns Wätter isch. Natternsee kännäd mir, da sind mir scho paar Mal gsi, das isch i dä Nöchi vo Innsbruck. Am Sunntig gaht üsi Tour de Österreich 🇦🇹 zu Änd. Äs isch spannend gsi, mal äs Anders Österreich gseh, ab Tirol gits no vieli schöni Ort.
    Mir sind fast dur alli österreichische Bundesländer gfahrä, eis hät üs no gfählt, Osttirol.

Völs, Voels, ATVOE