• Day 6

En het werd Salem

May 8, 2007 in the United States ⋅ ☀️ 20 °C

Vandaag de Blue Ridge Parkway opgereden. Via een bergweggetje, richting de Parkway gereden. Onderweg hebben we het schattigste dorpje van Virginia gezien (Vesuvius). Allemaal kleine Victoriaanse huizen met groene gazonnen er omheen. Op de Parkway hebben we een wandeling gemaakt naar de Natural Bridge. Door Roosevelt ooit gekocht omdat hij het zo mooi vond. Hoewel de ingang erg “Disney” aandeed, met een grote souvenir-mall en restaurantjes, was de wandeling er heen erg lekker en leuk. Vanaf daar hebben we geprobeerd op de Parkway een camping te vinden. Maar het is nog zo rustig (we rijden hele stukken alleen op de Parkway) dat veel campings nog dicht zijn....of pas over 3 dagen open gaan. Dus moesten we een uurtje van de Parkway af om in Salem een camping te vinden. En daar zitten we nu. T’is wel een wat typische camping met nogal wat semi-permanente bewoners........of heet het dan gewoon een woonwagenkamp.

Maar de nacht belooft in ieder geval wat warmer te worden.