Satellite
Show on map
  • Day 1

    My Heroes Have Always Been Cowboys

    July 23, 2017 in the United States ⋅ ☀️ 23 °C

    Vroeg wakker. Beetje jetlag denk ik. De temperatuur is om 5 uur 's ochtends al lekker. De eerste hardlopers rennen voorbij onze tuin. Als ik de vliegreis niet zo in de benen had zou ik ze achterna zijn gegaan.​

    Robbie viel gisteren bij thuiskomst op de bank als een blok in slaap. Midden in de nacht meldde ze zich aan ons bed. Even erbij gekropen, maar daarna toch terug naar haar eigen bed. Ware het niet, dat het huis muren heeft op plekken waar Robbie ze niet verwacht. Vol met haar lichaam tegen de muur. Dan ben je gelijk weer wakker.

    Vanochtend ontbeten in Doug's Day Diner. De hele buurt zat er te ontbijten. Bommetje vol, veel lawaai en blank houten tafels en stoelen. Er is een soort van standaard voor inrichtingen van dit soort zaken. En natuurlijk was alles weer veel te veel voor een Europese maag in de ochtend.

    Fort Collins even ingegaan. Mooi ook dat het FORT Collins heet. Bij een Fort moet ik gelijk denken aan mijn eerste terug te halen associatie met Amerika, namelijk het FORT van plastic-hout wat ik kreeg van Sinterklaas. Op elke hoek een houten toren, met "Koibois en Indians". Zou daar de liefde voor dit gekke land zijn begonnen.....of was het toch gewoon Elvis

    Fort Collins is een mooi plaatsje met een heel gezellig centrum vol cafe's, boetiekjes en bierbrouwers. Bierbrouwers genoeg hier. Behalve de bekende Belgische brouwer van FatTire zitten er hier nog een stuk of 18 in de stad. Dus dat wordt proeven. En ik moet zeggen, ze kunnen er wel wat van hier in Fort Collins. Beetje het Belgie van Amerika, lijkt het.

    Op Robbie's uitdrukkelijke verzoek hebben we geluncht in Chipotle, want ja, alle YouTubers eten daar....dus wij ook. Grote tortilla gevuld met bonen, rijst, tomaten, guacamole en nog veel meer. Beetje zwaar, maar niet onaardig voor een keten.

    Morgen gaan we de bergen in. Kijken of mijn nieuwe aangeschafte bergschoenen echt zo lekker lopen als de vriendelijke verkoopster bij REI beweerde.

    https://www.youtube.com/watch?v=rT0MOG9ZGWk
    Read more