Brazil
Sao Paulo Museum of Art

Sao Paulo Museumstag

November 21, 2021 in Brazil ⋅ ⛅ 21 °C

Vo Salvador hanni nachem Flug den extra es eiges Hotel buechet in Sao Paulo. Nach gnueg Stunde Casa de Papel, paar Stunde schlofe undeme usgwogne Zmorge bini den los gange uf mini Museumstour. 🏦🏃🏼‍♂️🏣A eim Tag bin ich 3 verschiedene Museums gsi.
      Museum Nummer eis isch e Christetummuseum gsi. Do alles uf Portugiesisch gsi isch, hani ned ase vil verstande und han eifoh chli umeglueget. 😅Ich mues sege de Itrit isch au nur 6 Reals gsi, also 1 CHF. Für de Pris muemer ned vil erwarte.
      S zweite isch "Pinacoteca do Estado de Sao Paulo" gsi. Das isch e Kunstmuseum gsi und isch s beste gsi vo allne. Itritt het do 20 Reals kostet, het sich aber glohnt. ‼️Leider hani naher möse an Checkout vom Hotel go, süss heti döt no paar Stunde me verbrocht.
      Museum Nummer 3 isch s bekannteste gsi: "Museu de Arte de Sao Paulo" oder au eifoh MASP. Das isch moderni Kunst und isch i dere Thematik weltwit das Vorzeigemuseum. Leider isch min Ufenthalt im Museum nur 2 min gsi...Weli kei Ticket gha han, hends mi den wieder direkt usegschickt. 🙄Wegem Corona mues mer Ticket online vorreserviere und leider hani das ned gmacht.
      Goni halt nägstmol döt ane.🤙🏼

Nachdem ich im erste Hostel vo SP wieder zruckcho bin hani den mini Glaceliebi und mis neuglernte den no kombiniert. Viva los helados!🙏🏽💕🍨

• Day 26–27

MASP

May 16, 2017 in Brazil ⋅ ☁️ 18 °C

Tive que acordar bem cedo, por causa do trabalho e da filha de Fran, não tenho do que reclamar, me trouxe até São Paulo e ainda me deixou dormir em sua casa. Sabia que Juliana estava na cidade e arrisquei uma mensagem, talvez pudesse me hospedar, uma vez que meus planos haviam mudado. Havia me programado pra conhecer o MASP (Museu de Arte de São Paulo), pois, hoje, terça feira, é gratuito; já dentro do museu, ela disse que poderia ficar na casa dela, havia um quarto livre que eu poderia ocupar. O museu é amplo, existem diversas galerias e exposições, perdi algumas horas e depois fui passear na famosa e tumultuada Avenida Paulista – uma decepção; apenas pessoas apressadas, prédios e lojas e muitos carros passando por mim. Juliana me buscou ao anoitecer, fomos a um bar na Consolação e colocamos o papo em dia, depois descansar e programar meus dias na capital comercial do país.Read more

Sao Paulo Museum of Art, MASP